بازخورد درباره این کالا

سمعک شنوایی باتری خور (داخل گوش) نامرئی برند XINGMA XM-900A بدون نیاز به قالب گیری

XM-900A
5.00
از 3 رای

3دیدگاه

ویژگی های محصول
  • باطری سلول دکمه ای Ag3
  • بدون نیاز به قالب گیری
  • مناسب برای کاهش شنوایی طبیعی تا متوسط
  • گارانتی اصالت محصول
آماده ارسال تحویل تا 4 روز کاری
date send
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی علیزاده
1,180,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 12 خرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سمعک شنوایی باتری خور (داخل گوش) نامرئی برند XINGMA XM-900A بدون نیاز به قالب گیری

قبل از پوشیدن میزان صدا را به حداقل برسانید. ✅️برای جلوگیری از افزایش ناگهانی صدا ، میزان صدا را به تدریج افزایش دهید. ✅️شاخه گوش را تمیز نگه دارید ✅️اگر مدت طولانی از باتری استفاده نمی کنید و باتری آن را استفاده نمی کنید ، آن را جدا کنید. ویژگی ها و مشخصات: ✅️برند : XINGMA ✅️مدل : XM-900A ✅️قابل استفاده برای هردو گوش ✅️بدون نیاز به قالب گیری ✅️افزایش سطح صدا: 45Db ± 5Db ✅️مناسب برای: کاهش شنوایی طبیعی تا متوسط. ✅️نوع باتری: سلول دکمه ای Ag3 ✅️رنگ بژ ✅️قیمت بسیار مناسب ⭕️اقلام همراه : ✅️دفترچه راهنما، ۴ سری متفاوت، ۲عدد باتری اضافه،جعبه سمعک

نمایش بیشتر - بستن
  • بدون نیاز به قالب گیری
  • باطری سلول دکمه ای AG3
  • گارانتی اصالت محصول

گوش کردن به صدای طبیعت آسان است ✅️با این سمعک دوباره لذت شنوایی را بدست آورید ⭕️معرفی سمعک XINGMA: ✅️سمعک وسیله‌‌ پزشکی است، که به بهبود شنوایی افراد کم‌ شنوا کمک می‌کند. ✅️سمعک وسیله الکترونیک کوچکی است، که صدا را تقویت می‌‌کند و از سه قسمت اصلی (میکروفون، تقویت کننده و رسیور) تشکیل شده است. ✅️در بیشتر کشورها، سمعک‌ها جزو وسایل پزشکی طبقه‌بندی می‌شوند و توسط قوانین و مقررات مربوط به سازمان‌های بهداشتی و درمانی آن کشور ارزیابی و نظارت می‌شوند. ✅️خوشبختانه تکنولوژی سمعک‌ها خیلی پیشرفته شده‌اند و از نظر اندازه هم خیلی کوچک شده‌اند. اکنون سمعک‌ها متناسب با نیازهای افراد کم شنوا طراحی می‌شوند و این امکان را به افراد کم شنوا می‌دهند تا همانند سایرین در همه جنبه‌های زندگی فعال و با اعتماد به نفس مشارکت داشته باشند.

در کل سمعک دارای سه بخش اصلی گیرنده یا میکروفون، تقویت کننده یا آمپلی فایر، فرستنده یا رسیور است که توسط یک منبع تغذیه الکتریکی (باتری سمعک) فعالیت می کند. همان گونه که اشاره شد از اواخر دهه هشتاد میلادی پروسسورهای دیجیتال به امپلی فایر سمعک ها افزوده شده و در نتیجه تلاش شد تا با پردازش اطلاعات دریافتی از میکروفون، صدای متناسب تر با کاهش شنوایی در فرکانس های مختلف به گوش فرد کم شنوا ارسال شود. میکروفون، گیرنده صدای سمعک است. میکروفون سمعک، صدا را از محیط گرفته و آن را تبدیل به امواج الکتریکی می کند تا امپلی فایر و پردازنده های دیجیتالی امکان انجام تغییرات لازم را داشته باشند.

این کانال پردازش صدای دیجیتال کانال به کاربر اجازه می دهد تا میزان صدا را فیلتر کند سر و صدای ناخواسته ناشی از جریان هوا یا باد را صاف کند و صدای مستقیم ، قدرتمند و صاف را در گوش خود قرار دهید کوچکتر از کارت اعتباری ، تقویت کننده شنوایی مقرون به صرفه است به اندازه ای که به راحتی در جیب یا کیف دستی خود قرار بگیرید. مناسب برای بیمار کم شنوا به شما کمک می کند صدا را به وضوح و با صدای بلند بشنوید ، چه در خانه و چه در فضای باز،میزان صدا قابل کنترل است. این دستگاه شنوایی برای افرادی است که کم شنوایی نرمال تا متوسط دارند.

 

امتیاز کاربران به:

سمعک شنوایی باتری خور (داخل گوش) نامرئی برند XINGMA XM-900A بدون نیاز به قالب گیری (3نفر)
کیفیت ساخت
2.8
ارزش خرید به نسبت قیمت
2.8
امکانات و قابلیت ها
2.8
سهولت استفاده
2.8
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. سمعک

    توسط بهاره در تاریخ

    ممنون میشم بگید واقعا بدرد میخوره؟ گوشهای مادر من سنگینه ،آیا جوابگو هس؟با یه دونه خرید جواب میگیرن یا برای هر دو گوش بگیرم؟باتریش همه جا گیر میاد؟

  2. سمعک

    توسط بهاره در تاریخ

    گارانتی داره؟

    • توسط alizadeh در تاریخ

      بله

  3. تشکر

    توسط سعدالله نصیرآبادی در تاریخ

    ممنونم کیفیت خوبی داره

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش