بازخورد درباره این کالا

ماساژور برقی سر مدل ML K-102

ML-K102
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • درمان اختلالات خواب
  • افزایش خون رسانی مغز
  • غلطک های چرخشی قدرتمند
آماده ارسال تحویل تا 4 روز کاری
date send
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی علیزاده
978,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 12 خرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ماساژور برقی سر مدل ML K-102

اندازه : ۱۳۰x۱۱۰x۱۵۰ میلی متر اقلام همراه : شارژر منبع تغذیه : برق شهری وزن :۲۰۵ گرم ظرفیت باتری : ۱۱۰۰mAh تعداد پایهای ماساژ : ۴عدد مدت زمان شارژدهی : یکبار شارژ کامل ۲ساعت قابلیت استفاده تعداد حالات قابل انتخاب ماساژ : ۲حالته متریال ساخت : ABS+Silicone جنس سری ماساژ : سیلیکون درجه یک عملکرد : ماساژ سر / پا / شانه / دست / گردن فواید ماساژ سر: کمک به تسکین میگرن و سردردها درمان اختلالات خواب افزایش توانایی حافظه سلامت و رشد مو روشن کردن: دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا محصول مستقیماً در حالت سطح ۱ روشن شود و شروع بکار کند. دارای ۲ حالت سرعت: با فشار دادن دکمه برای تغییر ، محصول می تواند بین دو حالت جابجا شود. سطح ۱: محصول به آرامی می چرخد و حالت آن ملایم است. سطح ۲: محصول به سرعت میچرخد. خاموش کردن: کلید روشن / خاموش را برای مدت طولانی فشار داده و نگه دارید تا محصول خاموش شود.

نمایش بیشتر - بستن
  • سری های سیلیکونی اصلی
  • طراحی بسیار زیبا
  • کم صدا

ماساژور برقی سر مدل ML K-102

ماساژ سر را می‌توان به عنوان یک معجزه و مکمل برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات بدن مطرح کرد. به طوری که با انجام روزانه چند دقیقه ماساژ می‌توان بدنی سالم‌تر و روانی آرام‌تر داشت که پیش‌نیازهای اساسی برای زندگی بهتر و روحیه‌ی بهتر است. در ماساژ سر با لمس کردن جمجمه که تمام اعصاب بدن انسان در آن قرار دارد و تنش و استرس از آنجا شروع می شود, می توان تمامی عملکردهای نادرست را از بین برد. ماساژور برقی سر و بدن مدل MDHL K-102 دارای 4 سر ماساژ سیلیکونی نرم است که به آرامی پوست سر و بدن شما را ماساژ میدهد و باعث تسکین درد سر و بدن ، رشد مو و بهبود کیفیت خواب شما میشود.

امتیاز کاربران به:

ماساژور برقی سر مدل ML K-102 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش