بازخورد درباره این کالا

ماساژور سانگ لین مدل SL-222

SL-222
0
از 0 رای

0دیدگاه

آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی علیزاده
650,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 3 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ماساژور سانگ لین مدل SL-222

دارای دو سری ماساژ با دو نوع کلاهک سیلیکونی

– دارای دو سرعت ماساژ

– دسته‌ی خمیده

– ابعاد: ۴۰ × ۱۳ × ۱۲ سانتی‌متر

– طول سیم: ۱.۵ متر

– وزن: ۸۵۰ گرم

نمایش بیشتر - بستن
  • ضربه زنی فوق العاده
  • اثربخشی سریع
  • کمیاب در بازار

ماساژور سانگ لین مدل SL-222

ماساژور سانگ لین مدل SL-222 قابل استفاده برای کل بدن است و می‌توان با دو سر آن، از انگشتان پا تا گردن و سر را ماساژ داد. ماساژ باعث می‌شود که مواد غذایی و اکسیژن تازه به بافت رسیده و خون در رگ جریان بهتری داشته باشد. اسپاسم یا گرفتگی‌های عضلانی که توسط ورزش یا عدم تحرک ایجاد می‌شود، با استفاده از ماساژور سانگ لین مدل SL-222به خوبی از بین می رود.

جنس دو سری که روی بدنه‌ ماساژور سانگ لین مدل SL-222 قرار دارد از سیلیکون بوده که نرم و قابل انعطاف هستند؛ از این دو سری برای مالش روی بدن استفاده می‌شود. با روشن شدن دستگاه، هر کدام عملکرد لرزشی انجام داده و باعث ضربه به بافت‌های بدن می‌شود تا در نهایت گرفتگی را رفع کند.

ویژگی های ماساژور سانگ لین مدل SL-222

دسته خمیده و ارگونومیک ماساژور دو سر باعث شده تا وزن بدنه روی سر دستگاه اعمال شود و نیازی به اعمال فشار توسط کاربر وجود نداشته باشد. علاوه بر این، خمیدگی دسته ماساژور به فرد کمک می کند تا به قسمت‌های دور از دسترس مانند کمر و پشت پا به راحتی دسترسی داشته باشد. دو نوع سرعت در ماساژور سانگ لین مدل  SL-222 قرار داده شده که با دکمه قابل تنظیم است. قدرت ماساژور به کمک دکمه موجود روی دستگاه کم یا زیاد خواهد شد. در واقع سرعت کم برای ایجاد ریلکسی و سرعت بالا برای رفع گرفتگی و درگیری بیشتر اعصاب است تا بدن را به طور کامل از خستگی نجات دهد. از آنجایی که عملکرد ماساژور دو سر سانگ لین به صورت لرزشی است؛ سبب تولید گرما در بدن شده و می‌توان از آن به عنوان گرم‌کننده عضلات پیش از ورزش استفاده کرد. ماساژور برقی برخلاف ماساژور شارژی به صورت نامحدود روشن خواهد ماند و تا هر زمانی که شما نیاز داشته باشید، از آن می‌توان استفاده کرد. حرکت لرزشی ماساژور باعث خواهد شد تا تمام بافت‌های درشت و ریز بدن تحریک شده و خون در آن عضلات به گردش درآید.

امتیاز کاربران به:

ماساژور سانگ لین مدل SL-222 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش