بازخورد درباره این کالا

ماساژور صورت وبدن گونه ساز 3TDبعدی مدل 2023چرخشی 360درجه

3D
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • چرخش 360 درجه
  • ضد آب
  • تکنولوژِی جدید ورز دادن
آماده ارسال تحویل تا 3 روز کاری
date send
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی علیزاده
240,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 18 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ماساژور صورت وبدن گونه ساز 3TDبعدی مدل 2023چرخشی 360درجه

درباره محصول

ماساژور سه بعدی لیفت صورت باعث سفت شدن پوست، فرم دهی به بدن و تقویت گردش خون می شود جریان میکرو خورشیدی استفاده از جریان میکرو خورشیدی برای فعال کردن سلول ها، ارتقاء متابولیسم و ​​گردش خون، صافی بیشتر مهارت زیبایی شبیه سازی ترفند متخصص زیبایی برای طراحی مهره ها برای ماساژ هر قسمت از بدن دسته منحنی طراحی بهتر را می توان با توجه به مکان های مختلف ماساژ تنظیم کرد غلتک دوبل PT با آبکاری PT برای پوست حساس، پوست حساس را تسکین می دهد.

 

نمایش بیشتر - بستن
  • ضد آب
  • استفاده آسان
  • گارانتی اصالت محصول
  • ماساژور 3 بعدی صورت

  • غلطک ماساژ صورت دستی سه بعدی فیس لیفت؛ باعث سفت شدن پوست می شود؛ شکل دادن به بدن و تقویت گردش خون سفت شدن پوست؛ با تکنولوژی جدید ورز دادن؛ چرخش در 360 درجه تمیز کردن و ماساژ کامل. مناسب برای پوست های حساس و ناخودآگاه. مهارت های زیبایی: شبیه سازی ترفند متخصص زیبایی برای طراحی مهره ها برای ماساژ هر قسمت از بدن. دانه های پلاتین: سطح مهره ها یک لایه ضخیم از پلاتین را با مقاومت حرارتی خوب و مقاوم در برابر اسید می پوشانند که می تواند براقیت را حفظ کند. جلوگیری از پیری، تقویت ایمنی، از بین بردن چربی اضافی؛ جمع و جور، ضد آب، آسان برای تمیز کردن، و به اندازه کافی سبک وزن برای حمل آن در همه جا. جنس: ABS اندازه: 15.5 * 9.5 * 5.3 سانتی متر; رنگ: نقره ای قرمز طلایی قهوه ای صورتی؛ بسته بندی شامل: 1 عدد ماساژور 3 بعدی تمام شکل بدن این غلتک سه بعدی در بسته بندی جعبه ارائه می شود.

امتیاز کاربران به:

ماساژور صورت وبدن گونه ساز 3TDبعدی مدل 2023چرخشی 360درجه (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش